torsdag 9. juni 2011

Bathtime...


Å bade er det beste jeg vet! Badekar, basseng, i sjøen you name it, elsker det.

Mamma sier jeg har vært glad i vann siden jeg var baby, var nok en delfin i mitt tidligere liv :)

Svømt med delfiner har jeg også gjort, noe jeg absolutt anbefaler dere, det var en spesiell opplevelse, å de er noen fabelaktige dyr! Håper den sjangsen byr seg igjen en gang.

Badet vårt må jeg si stolt at vi har gjort selv :D Fra topp til tå! En fagperson hadde sikkert sittet å ristet på hodet sitt, men selv har vi ingenting å legge fingeren på, å det e jo det som teller!

Men PHU! Det var litt av et slit, flislegging på et 12 kvm stort bad tar TID. Men med et flott resultat, om jeg så må si det selv var det verdt det.




En gammel planke jeg faktisk har kjøpt på et bruktmarked passer fint som såpeholder. Er veldig glad i bruntoner blandet med det hvite, bryter så fint synest jeg.



Kommoden bruker vi vanligvis som stellekommode, legger bare en stellematte på toppen, tar seg så mye bedre ut enn de fæle stellekommodene i plast, usj!




Baderomsinnredningen vår heter Duo bad.



Klem fra meg :)




1 kommentar:

Sigrid Helovise sa...

Utrulig fint bad, og kommodn va jo råfin! Kainj eg spør om ke du ha kjøpt deinj hænn?