onsdag 29. juni 2011

Velkommen...



Gangen er jo den som sier velkommen inn, derfor liker jeg at det nesten ikke ser ut som noen bor heri huset. I den forstand at det ikke ligger klær og sko strødd, så det er det første man møter liksom!

Men med 1 mann i huset og 2 gutter, er det sååå mye lettere gjort enn sagt!  

Skjønner egentlig ikke problemet siden vi har en SVÆR skyvedørsgarderobe rett innenfor ytterdøra som man kan slenge alt fra seg...

men det er visst veldig tidkrevende det...

så de lar det heller bare ligge på gulvet...

i den lille gangen vår, som jeg elsker å ha ryddig...

Ja noe må man vel bare irritere seg over... :)




Klem fra Natalie


1 kommentar:

Sigrid Helovise sa...

Eg e reidd førr æt eg har samma probleme. Eg trur bære kji det legg innj åt gutan, desværre førr oss ;)