fredag 1. juli 2011

Det nærmer seg...




Sakte men sikkert nærmer det seg termin dato for lille snuppa vår, bare 2 små måneder igjen...
Får håpe de går fort!
Men vet jo at som regel går de 2 siste mnd i sirup... blir slik som små barn som venter på julaften, den kommer jo ALDRI!
Men den som venter på noe godt venter ikke forgjevest, siest det.
Vi gleder oss stort til å få hilse på lille prinsessa vår,
som er så heldig å ha 2 flotte storebrødre til å passe på henne.






Endelig har Ektorp stolene mine kommet i hus! Noen sjeldne behagelige stoler å sitte i spørr du meg. Blir deilig å lene seg tilbake å nyte en bra film i disse stolene :)
Men nå må jeg desverre bare løpe, har vært hjemme alene i 2 dager for å få rydde å vaske litt, så nå er det bare å hive seg ut i det igjen før gutta kommer hjem!


Ha en super fin fredag dere der ute!


Klemmer fra Natalie



1 kommentar:

ingeborgsblottspott sa...

ååå, ke fint det vart med dem nye møblan!!Digga ektorp-møblan :) Gleda meg sånn vi ska te Ikea... ein gång langt fram i tid :p eg får heller gled meg te å prøv ut dem nye møblan dokkers. (ska prøv å ikke gris sjokolade på dem) :p