torsdag 21. juli 2011

Gamle skatter...


Denne gamle skjønnheten fikk jeg fra den samme herlige moren av venninna mi! Hun var bare glad til for å få fjernet "udyret", bra smaken er som baken ikke sant? *ler*
Men det er jo ikke alltid like lett å se potensiale i ting når de står bortgjemt og støvet ned...
Kommoden luktet for å si det rett ut helt jævlig! Skrubbet den ned med grønnsåpe og salmiak vann til ingen nytte, ren ble den jo, men luktet fortsatt gammelmann...
Så fant jeg ut at jeg skulle male skuffene innvendig hvite, så de ble lyse og fine innvendig, samtidig som det ble mye lettere å finne igjen mitt rot etterhvert...*kremt*
 Joda som dere ser på bildene ble det så fint atte og ikke minst luktfri etter malingen! Perfekt kommode for å romme alle dukene, stearinlys osv.
Oversiktlig og greit, det liker jeg!



Nydelige detaljer...nesten litt sånn vikinge mønster.












Skulle egentlig vise dere bilder av mitt nye speil idag, men for en gangs skyld var det så mye sol her inne at jeg ikke fikk tatt bilde av det! Jeg klager ikke, skulle bare nevne , hehe. Men solen varer nok ikke evig så bilder blir det nok etterhvert!




Klem fra Natalie




3 kommentarer:

Marens hverdagsliv sa...

Så utrolig heldig du er som får slike skatter !!! Håper det kommer et bilde som viser hele kommoden etter hvert, den så skikkelig fin ut ;)

Ønsker deg en riktig fin helg !!

Klem fra Maren (inni fjorden;))

LYKKEBO sa...

Heldige deg da! Ser kjempe fin ut!
Har vært heldig jeg å faktisk-en kolleaga av min mor skulle kvitte seg med litt "gamle-skatter" så en nydelig kommode ble min;) Skal få lagt ut bilder..
Kjekt med folk som tenker på oss;) *ler*

Klem
Ps: takk for koselige ord du la igjen hos meg:)

Sigrid Helovise sa...

Gud, ke fint du har det :- ) Likt det vældi godt!