mandag 18. juli 2011

Sommer...



lik


Foreløbig må jeg si at denne sommeren ikke har vist seg fra sin beste side her nord. Får håpe den bare venter med det beste til slutt, slik at august og september blir sommerens høydepunkt *krysser fingre og tær*
Viser dere noen bilder fra kommoden min på soverommet vårt idag, denne kommoden og den brune vakre jeg har nede i stuen fikk jeg hos mammaen til ei venninne av meg, ELSKER den!
Gamle, slitte og vakre er de...

Ellers så har vi nedtelling til min/vår kjære/pappa kommer hjem <3 1 uke igjen, skal bli herligt! Da skal vi snekkre opp alt av hyller jeg og min søster kjøpte da vi var på en liten IKEA tur. Gleder meg til å få ryddige og oversiktlige boder! i ene boden skal jeg ha diverse kjøkken utstyr og slikt som ikke blir brukt så ofte.  Å så skal jeg ha en HEL bod bare til å stue bort pynteting jeg liker og bytte ut innimellom, eneste bakdelen med denne boden er at min kjære får se hele sannheten *gruer* men jeg har jo fortsatt skap jeg alltids kan gjemme bort litt i, tihi :) 










    *Til vi sees igjen*  






2 kommentarer:

Balke gård sa...

Hei og tusen takk for koselig hilsen og som følger av bloggen:-)
Fine bilder her inne kjekt med bodplass, og gratulerer med flott mage, så kjekt med ei lita ei, lykke til!! Mvh Marianne

Franske drømmer sa...

Heihei!

Snublet over bloggen din inne hos "Nina i paradiset", og synes du har en nydelig blogg og et herlig hjem!

Legger meg til som følger, så finner jeg tilbake til deg :)

Lykke til med de siste ukene av graviditeten!
Koselig!!

God klem fra Trine- franske drømmer