søndag 14. august 2011

2 uker igjen...

Ja nå er det bare 2 uker igjen til termin datoen ca... Må ærlig innrømme at jeg gleder meg stort til å få se henne, å ikke minst få kroppen min for meg selv igjen. Hun gir fra seg noen tøffe spark for tiden *smiler*
Helgen har gått til å lete fram vugge, vippestol (et must!) og seng, fikk faktisk ikke den samme nostalgiske følelsen denne gangen som da jeg lette de fram for nr 2, men er vel kanskje ikke så rart siden jeg faktisk pakket bort alt dette i år *ler. Det blir 17 mnd mellom Liam, som er mellomstebror og lillesøster. Å så 4 år imellom største storebror og lillesøster, som perler på en snor <3 <3 <3
Fikk også vasket alle babyklærne og pakket sykehusbaggen, denne søte kjplen fra Kappahl hadde jeg tenkt hun skulle få komme hjem i for første gang...


Fra den ganske så nye serien NEWBIE til Kappahl.


Søt sløyfe på bodyen...

Verdens mest nusselige lille rysje truse :):):)


Utrolig vakker og sart lilla farge...



Gleder meg til å kle på henne denne vakre kjolen!
Vi venter i spenning...





      Klem           Natalie    





2 kommentarer:

Marens hverdagsliv sa...

nyyyyydelige babyklær, sååååå utrolig spennede tid dere har foran dere.
Ja de har virkelig kommet som perler på en snor ;))

Ønsker deg ei fin uke !!

Klem fra Maren!!!

ingeborgsblottspott sa...

Newbie har så utrulig fine babykleia:) Får så løst på baby igjen når eg sjer derre kjolan. kan kji husk at det va så fine jentekleia når ho Matea kom te verden :p
Nei, no e det sykt nært.. sjøl om det nån gång føles fjernt :) Eg å gleda meg te å sjå ho :)