torsdag 4. august 2011

Dyreliv...




Er temaet inne på Leander sitt rom.
Han elsker dyr, alt fra måseegg til svære dinosaurer!
Ikke mye fasinert over biler denne karen foreløbig nei, bare sunne intresser så langt *kremt* :)
Nå nei, ikke bare "sunne" intresser da, alt skal jo skytest og kappest opp, ELLER bankest opp!
Men det er vel ofte slikt det er for små tøffe gutter.
Denne tøffe gutten blir hele 4 år nå på søndag, var idag å kjøpte inn muffinskopper med dinosaurer på og dino strøssel. Det tenker jeg blir populært, eller håper jeg da i det minste.
Noe som ble populært ihverfall var denne veggen her som jeg ordnet her om dagen, har hatt alt dette liggende lenge men bare ikke kommet så langt å fått det opp på veggen, dere vet jo de 3 berømte T'ene...




Hvis dere lurer så kan jeg si JA, det er en ekte edderkopp/ Tarantell  i den lillerammen :)





Lampen og hyllene er fra ikea.




Dette er stor Spove egg, ganske lik måseegg :)
Reiret har jeg kjøpt på Panduro




Skadedyr den andre er av forskjellige sommerfugler, møll osv. Husker slike godt ifra jeg gikk på skolen, spennende å se på! Begge er kjøpt på en lokal antikk butikk.



Som dere ser er det meste inn på rommet av møbler fra ikea, de er jo så geniale!
Fine og synest jeg :)



Knaggrekke fra KID



For dere som har sett Istid 3, er dette Rudi også kjent som Spinal dinosaur.



Så som dere ser bugner det av dyreliv her inne, lærerikt å ganske så vakkert å se på.


    Klem    
  Natalie   




1 kommentar:

ingeborgsblottspott sa...

Førr et superfint rom han har fått!! åeh... føl kji at eg får gjort nåkkå interiørgreier på romman te ongan min. Og plutselig e dem jo voksen og drømmen om å innred barnerom e bort!! :p du e døktig. 2 aktive gutta, høygravid, mann som jobba bort i perioda, ikke barnevakt på 1-2-3 og likevel så får du te alt herre her. DU E MEGET DØKTIG!!! Ke faan gjær eg egentlig med tia mi?? Stirra apatisk på en dataskjerm eller nåkkå :p mohahaha:)
Love u!!! <3