søndag 28. august 2011


Hei dere!
I mangel av bloggbare ting vil jeg bare vise dere noen close up bilder av det forholdsvise nye stue bord! Kjøpt på Fagmøbler av alle plasser!
En møbelbutikk som virkelig har kommet seg må jeg si, ihvertfall den her i Bodø.
Falt med en gang for dette bordet Versailles.
Bordplaten er jo perfekt for små sterke barnehender som sager og dunker i alt som måtte passere deres vei :)


Lekre feminine bein :)


Nok et bilde av en av de skjønne kjolene jeg har kjøpt <3

Søte detaljer...


Termin nå på onsdag som kommer, så for 3 gang prøver jeg ut alt av kjærringråd for å få start på noe! Og for 3 gang ser det nok en gang ut som om det ikke hjelper *haha* Man skal jo ha for å ha troen på at det kanskje kunne skje noe!!

    Klem   Natalie   


3 kommentarer:

Ingeborg sa...

førr ein søt kjole :) og fin stuebord sjølsagt, men det har eg vel kommentert før.

Snaaaart e ho her uansett!! Nåkkå ønsker førr lille tuppa? send meg ein sms!

Marens hverdagsliv sa...

Kjempefint bord, men lekre detaljer !!! Ja fagmøbler har virkelig tatt seg opp i Bodø ;)

Masse lykke til , såååå spennede med termin rett rundt hjørne !!

Klem fra Maren.

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Så koselig hos deg, og nydelig kjole. Lykke til med det forestående!
Klem