tirsdag 2. august 2011

*LYKKE*

Nei det har nok ikke kommet noen baby ennå... Men lykken er stor likevel :)
 Den 26 Juli hadde jeg nemmelig bursdag, og i den anledning fikk jeg verdens fineste, flotteste å ikke minst vakreste lysekrone fra min kjære <3
Den har stått på ønskelisten en stund kan jeg si dere, å når den da ENDELIG kommer hjem der hvor den er `ment to be`, ja slikt får man skikkelig magesug av!! *LYKKE*
Iløpet av dette året har stuen fått seg en skikkelig make over! Nesten alt er byttet ut faktisk, alt som var nede her er nå flyttet opp til loftsstua, deilig med forandring :)



Nytt speil og faktisk! Skal fortelle dere mere om dette en annen gang :)
Vakker lysekrone ikke sant?








          Klem fra Meg :)      






1 kommentar:

Marens hverdagsliv sa...

Såååå fin lysekrone ja, og kjempekoselig stue.. Skikkelig fint !!

Ha ei fin helg!!!

Klem fra Maren.