fredag 19. august 2011

Rosa...




Sikkert litt inspirert av at vi venter jente så har jeg kjøpt meg noen rosa lotusplante telysholdere på Kremmerhuset. Gjør seg med litt farge, blir jo litt lunere nå mot høsten.

Ellers vil jeg bare ønske dere alle en herlig helg! Her i Bodø er det duket for Parken festival, har ennå ikke vært på den festivalen, har jo omentrent vært gravid eller hatt nyfødt baby på denne tiden av året siden de startet med Parken *ler*
MEN, til neste år skal jeg og min kjære være med!





      God helg!    




8 kommentarer:

Mamsens hus sa...

Så fine bilder. :)
Jeg har en slik rosa lotus selv, og tenner den hver kveld.
Koselig med mørke kvelder. :)
Ønsker deg en fin helg.

Franske drømmer sa...

Fortsatt ingen baby?
Nå tenker jeg mor venter fælt.. Håper hun kommer snart :-))

Nydelige bilder, og helt nyydelig bilde av den vakre kommoden! Vakker lysekrone du har fått siden sist også :-)

Ønsker deg en fin søndag!

Lykke til med tiden fremover!

Klemmer

Hulda sa...

Så flott på bordet ditt. Lekkert mot den slitte bordplaten. -Husfruas Memoarer-

Drømmen om en eplehage sa...

Takk for de fine ordene :)

Søtt stilleben, lotusblomster blir liksom aldri feil.

Gratulerer med ei lita lillesøster som snart er her. Tenk, et splitter nytt lite håp. Finnes ikke noe større!

Sol i hjertet ♥

Ann-Helen sa...

Så koselig blogg du har;) Vakker lampe du fikk;)

Storesøster her er også glad i dyr og spesielt dinosaurer;)

Lykke til med den forstående fødsel, for en herlig tid du har i vente;)

Klemmer

LYKKEBO sa...

Flotte de lotus lyktene..og søt og fin farge:)

Ikke lenge til prinsessen komme....masse lykke til..

Klem

Ingeborg sa...

Koselig:) Eg å har sånne lysestaka :) I heart Kremmerhuset:)
Fader, eg hadd løst på Parken i år, men så va det sånn der slektstreff med familien her, så da følt eg no at eg mått delta. Eg å har vørri gravid eller jobba eller et eller ainna når det har vørri parken. te neste år kan eg jo planlegg parken, da eg ska planlegg nr. 3 :p hihihi

Good luck! :)

Ingeborg sa...

det skoilla stå "ikke planlegg parken"