onsdag 10. august 2011

Too much...

Speilet, "Too Much" fra Skeidar var det jeg endte opp med etter min eviglange leting etter det perfekte speilet. Jeg ville ha et speil med mye utskjæringer, som gjorde mye ut av seg, men det var lettere sagt enn gjort å finne desverre. Som regel så fant jeg bare speil med utskjæringer på selve rammen, ikke der hele rammen hadde flotte krinkel kroker! Å hivs jeg fant et som var ok var det enten for dyrt eller for lite. Så til slutt fant jeg ut at jeg skulle kjøpe too much speilet fra Skeidar, det var det nærmeste jeg kom over som jeg hadde sett for meg :) Syntes jo at det var litt for gærnt å kjøpe et speil til 600 kr for så og kanskje ødelegge det med sparymaling, men noen sjangser må man jo ta for å få det slik som man vil!


Et lite før bilde..




Spraylakket det med offwhite sparymaling først, var redd at hvis jeg sparylakket den med hvit rett på det svarte ville det ende opp med en veldig kald hvit farge.
Offwhite fargen ser veldig hvit ut på bilde her ser jeg, men var mye mere beige i virkeligheten.



Her er det ferdige resultatet, ble veldig fornøyd med hvitfargen!
Et tips forresten!! Jeg kjøpte sparymalingen på Europris til 40 kr pr kanne!!!! Løp å kjøp :)
Like god som alle de andre forskjellige sparyboksene jeg noen gang har prøvd.



Synest detaljene kom bedre frem ettersom det ble hvitt.
Bare husk å maskere godt! Enda så godt som jeg trodde jeg hadde maskert endte jeg opp med et par "skyer" midt på speilet, men ingenting som ikke litt neggellakk fjerner ikke tok seg av ;)







         Klem       
       Natalie