torsdag 13. oktober 2011

Home sweet home...










Viser dere noen bilder ifra gangen min. Her er det utrolig nok ikke noe nytt å vise dere siden sist! Det er lenge imellom at jeg blir så fornøyd med ting at det får henge i bortimot 1 år, til min kjæres store fortvilelse... Hadde det vært opp til han hadde det nok blitt små forandringer hvert 5 år... mannfolk hæ?! :) :)

Jeg og lille snuppa har vært på vår første jentetur! Vi tok oss en lang weekend på min kjære hjemplass, nærmere sagt Terråk i Bindal. Der bor min kjære søster som fikk tvilling gutter 4 dager før jeg fikk Levie. De var noen nydelige små prinser <3
Å det var deilig å få lov å savne guttene mine litt, det er jammen ikke mange timene de har vært borte fra meg det siste året. Borte bra men hjemme best sier nå bare jeg!




 Home
 Sweet
 Home






Ingen kommentarer: