mandag 5. desember 2011

Naturlig jul...


NIB har en utfordring "Jul i vårt hus"

Disse bildene er mitt bidrag. Ikke rare julepynten ennå, her i huset pynter vi ikke ordentlig før Lillejulaften.
Det er noe helt magiskt for en liten kropp å våkne opp å se det store vakre juletreet lyse opp hele stuen, kan selv huske hvor stort det var!
Å ikke minst se alle de pakkene som nissen hadde vært med <3
Julen min går i brunt, hvitt, sølv, sink og en liten dæsj gull.
Mose, kongler, Anisstjerner, Nellik, Kanelstenger er selve lukten av jul.



Et selvsydd hjerte.


Hjemmelaget krans av Nelliker og Anisstjerner.
Enkelt og vakkert.



Kvistballer surret med sølv tråd og perler.







Det blir nok en tøff konkurranse og vinne, er jo mange flotte og vakre julehjem der ute!
Men kanskje det resulterer i flere besøk her i hjerterommet mitt?
Det hadde vært kos det :)



Masse klemmer fra

Natalie

xxx



16 kommentarer:

Har en drøm... sa...

Vakre bilder fra et FLOTT pyntet hjem ♥ Koselig blogg du har og;)

Klem Line

Lisette sa...

Fant deg på NIB, og liker bloggen din. Og har også lagt meg som følger, ses innom hos meg?

Ninni sa...

Inspirerende bilder av mange fine ting! Lykke til i utfordringen!

Klem Ninni

Franske drømmer sa...

Så flotte bilder!
Hvordan har du laget kransen med stjerneanis? Den var nydelig! :-)

Nå r det lenge siden jeg har vært innom deg!
Gratulerer så masse med lille snuppa! FOr et nydelig navn!

Håper du koser deg med de vakre små, og nyter dagene!

Stor klem

Anette Willemine sa...

Nydelige bilder fra et vakkert hjem!

Ønsker deg en ny fin dag!


AW

Julie´s drømmehjørne sa...

Kjempefint:) Klem Julie

Marens hverdagsliv sa...

Så utrolig flotte bilder du viser oss, nyyydelig header du har laget !!! vakkert !!

Ønsker deg en riktig fin kveld !!

Klem fra Maren.

Monica sa...

Hei på deg.
Nydelige bilder fra et vakkert julepyntet hjem!
Ønsker deg lykke til i utfordringen.
Veldig koselig blogg du har, legger meg til som ny følger her hos deg ;)
Ønsker deg en riktig fin fin onsdag,
klem Monica

Har en drøm... sa...

Hei igjen Natalie;)
Hjerter i forskjellige størrelser er veldig enkelt :)

Du limer inn et hjerte og merker det, så forstørrer du på lik linje som du forstørrer teksten - voila!

Hvis det var uklart, så spør igjen du;)

Klem Line

charm design sa...

Så vakre bilder hos deg,enkelt og vakkert.
Nydelige de mose ballene,de fikk jeg også lyst til å lage.
Ha en fin kveld

Lottemora sa...

Vakkert, rett og slett

Ønsker deg en fin kveld

Klem
Lotte

Inger Marie sa...

Her var det virkelig flott!!! Sååå fint og stilrent du pynter:)
Og takk for din koslige kommentar hos meg...varmer:)))
God helg:)

Bekka sa...

Hei :)
Titter innom bidragene til NIBs juleutfordring og sanker inspirasjon og juleglede!
Kjempefint bidrag og vakre bilder!
God helg :) Klem

Bekka sa...

Hei :)
Titter innom bidragene til NIBs juleutfordring og sanker inspirasjon og juleglede!
Kjempefint bidrag og vakre bilder!
God helg :) Klem

Hilde sa...

SÅ nydelige bilder med herlig julestemning! Du spurte om spisestuestolene mine, og teig som jeg er kommer ikke svaret før nå hihi.... Stolene er kjøpt på ILVA i Danmark. Jeg kjøpte mine av ei vennine, men vet de har stolene enda på ILVA.

Riktig fin førjulstid til deg og dine!
Klem fra Hilde

LYKKEBO sa...

Lekkert rett og slett!
Og flotte bilder!
Tror jeg må løpe å kjøpe Anisstjerner;)
Nydelig krans.

Lykke til med bidraget dit.
Klem