søndag 15. januar 2012

Søndag...


Godt nytt år til dere der ute!
I frykt for å gjenta meg selv (men jeg kommer nok ikke unna) det er utrolig som tiden flyr...
Kjøpt inn disse vakre tulipanene til helga, å tenkte at jeg kunne slenge inn en liten fredagshilsen, men så skjedde det igjen...
og vips så var det plutselig søndag...
Neste søndag skal lille snuppa døpest.
Skal prøve å få vist dere den flotte dåpskjolen iløpet av uka.
Den har rukket og bli 55 år gammel.


Viser dere noen glimt av stuen anno 2012!
Begynner å bli klar for å bytte ut putene i sofaen, men finner liksom ingen som jeg absolutt ha.






Ha en fortsatt fin søndagskveld og ei ny uke med nye muligheter


Natalie




5 kommentarer:

ingeborgsblottspott sa...

WOhoo!! Endelig ei oppdatering her og:) elska oppdateringår. Ja, no e det straks dåp ja. Vi kjem no vi, så leng eg ikke bi ringt opp førr jobb som sagt.
Gjor seg med nån tulipana ja. Dem va veldig fin :)
MIss u !!!!

Min lille interiør og hverdags dagbok sa...

Flotte bilder av et flott hjem ☺
gleder meg til å følge deg videre ☺
-Beate-

Inger Marie sa...

Heisann:)...så flott blogg...mange lekre bilder og du har virkelig sansen for detaljer...herligt:)
Legger meg til som følger og gleder meg til å bli inspirert:))

Crinoline sa...

Takk for hyggelig hilsen og lykke til med dåpen.Synes stuen din er lys og flott.

Inger Marie sa...

Takker for at du vil være med på mitt 1-årsjubileum...:))