torsdag 2. februar 2012

Dåp ♥






Ja denne herlige dåpskjolen har rukket å bli 55 år gammel, er den ikke vakker?
Vet jeg lovet å vise den for flere dager siden, men så var det jo denne berømte tiden da...
Døgnet har rett og slett ikke nok timer i seg!




Bordet var dekket i rosa,
hadde sett for meg noe i lys lilla, men fant desverre ingenting som falt i smak i den fargen,
så da ble det rosa 
På glassene satte jeg et lite bilde av snuppa, for å sette dåpsbarnet i litt mere fokus,
synes det var en fin liten detalj.
Ellers så var det rosa servietter, rosa organza duk og noen hvite orkider,
alle lysestakene er mine, dere kan tro det var tomt og trist her hjemme med all den pynten borte!

De to flotte menneskene på bildet over er Levie sine gud foreldre.

Lillian og Frode.




God helg til dere

2 kommentarer:

ingeborgsblottspott sa...

Nydelige dåpsjenta :) Synd at vi ikke koinnja kom...

Ja, vi snakka om det å skift beite ja. Hehe, så blakk vi e kvar mnd, så tvila eg på at vi har råd å bo i bodø :p Men Vegard vurdert å skift beite no da, men det hysjhysj (lurt å skriv det her da ja..hehe) No ska vi no snart kom oss avgårde te bodø forhåpentligvis. Miss u!!! <3

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

Så flott en borddekkning, og nydelige bilder! Vi har også en gammel dåpskjole i slketen vår, den er 76 år gammel, og har navnene til alle som har brukt den innbrodert i kjolestoffet. Veldig koselig og rørende å se. Din kjole er utrolig vakker, kan tenke det også var spesielt for dere å bruke den. Håper det var en fin dag! Klem