tirsdag 14. februar 2012

Kremmermus...


Nei jeg jobber ikke på kremmerhuset,
men jeg kommer nok ikke unna av at jeg er ei lita kremmermus..
Kremmerhuset er en av mine favoritt interiørbutikker,
finner liksom alltid noe jeg både ikke trenger og trenger når jeg tar turen innom.
Falt for disse vasene sist jeg var innom, å ikke minst de vakre oppbevaringsboksene i sølv
Den store passer perfekt til  å ha blad i, og de to minste har jeg på badet for å fylle opp med hårpynt og div i.
Og omsider fant jeg meg nye puter til stua også, herlig!

Ellers så har hele familien ligget med influensa siden forrige uke, gleder meg til vi alle blir friskmeldte slik at vi kan dra ute å nyte disse vakre vinterdagene.






Elsker denne duse fine blå fargen som er å finne overalt for tiden



Ha en fortsatt fin Tirsdag!




2 kommentarer:

Min lille interiør og hverdags dagbok sa...

Så mye lekker, Me like ☺
Ha en fin kveld ☺
-Beate-

mirjamsdrøm sa...

Så nydelig stilleben, og vakre bilder du viser!
Fin blogg du har :)
Ønsker deg en fin helg!!
Klem