onsdag 21. mars 2012

Hos min søster...


Måtte bare ta noen snapshots da jeg og Levie var på besøk hos min søster. Ganske lik stil og smak som meg igrunn, god smak om jeg så må si det selv! haha :)


C'en står for Cornelius.




Sjekk den utsikten da!
Vakkert med store vindusvinduer når man har en sånn herlig utsikt.







L'en for Lukas

FAMILY
makes a house a home


Denne ramma fikk min søster ifra meg i julegave, vakker ikke sant?

Lukas


Ifjor fikk jeg og min søster barn med 4 dagers mellomrom,
hun fikk disse to herlige guttene og jeg fikk lille Levie.
Verdens beste tantegutter!


Cornelius



Og mi lille snuppe, Levie


På lørdag blir vår mellomste, Liam 2 år!



Klem fra
Natalie

1 kommentar:

ingeborgsblottspott sa...

Så nuskåte onga altså :) På dem to første bildan trudd eg det va heim te dokk. Ganske så lik stil ja :)