tirsdag 24. april 2012

Rosa vår...


I år går jeg våren imøte med ROSA Ilse Jacobsen støvler  

Blir jo rett og slett glad av at det regner ute nå! 
Må innrømme at jeg smiler hver gang jeg går ut i gangen og ser de fine rosa støvlene mine, 
sååå fornøyd :)

Rosa er å blir min favoritt farge.

Er dessverre en stund siden jeg har vært her inne igjen, ingenting spennende som har skjedd i mellomtiden!
Søsteren min og guttene hennes har vært på besøk, KOS ♥ 
Vi har fått bygget et stakittgjerde og port inn til innkjørselen vår, 
så nå slipper jeg å være redd for barna når de er ute, herlig!










Jeg skal kose meg med Grey's ikveld ♥ 




 ♥ 

6 kommentarer:

Villaveien nr 1 sa...

Hei :)

Så utrolig fine de var. Grattis med nye støvler. Herlig farge.

Kos deg i kveld med tv titting.

Klem Margareth

EVAS HJEM sa...

Kjempesøt farge, og så er de jo så gode.
Har gått ut mine og skal ha nye, men klarer ikke helt bestemme meg for farge:)

Eva.

Camilla sa...

Kjempe fin farge! Støvlene er helt supre, jeg bruke mine svarte masse! Så koselig blogg du har, jeg legger meg til som følger:)
Klem Camilla

Litt Slitt & Litt Hvitt sa...

Åå...for en nydelig dus rosafarge.. <3 Nå fikk jeg enda en ting på øsnkelista mi :) De var lekre!
Da er det helt greit med en regnværsdag :)

Kos deg med Greys :)
Klem Lisa:)

ingeborgsblottspott sa...

Yepp!! Rosa e nice! :) Eg digga rosa:) Dem va veldig fin, men håp ikke på førr mykji regn e du snill :p

love ya! klem <3

Kjersti sa...

Hvor får jeg kjøpt disse? Finner ingen plass jeg.