onsdag 25. april 2012

Søstre...


Da søstre ble til var tanken ganske klar.
For søstre har noe ingen andre har.
De har en hånd som hjelper.
De lytter og forstår.
De flykter ikke unna, men blir når andre går
Derfor har vi søstre som må hylles spesielt, 
og en av dem er nettopp deg
du er hverdagslivets helt!
Du er ihvertfall min helt!

Denne flotte oppsatsen og dette nydelige diktet fikk jeg fra min søster på en helt vanlig mandag!
En slik oppmuntring kommer jeg til å leve lenge på  

Håper det er flere der ute som har ei slik søster!





Min kjære lillesøster Julia, bare 17 mnd mellom oss :)





♥ ♥ ♥ 

2 kommentarer:

Litt Slitt & Litt Hvitt sa...

Så koselig oppmerksomhet fra din søster <3

Jeg og søsteren min er også veldig nære - er så godt å ha noen som man vet at alltid er der <3

Kos deg med de gode ordene og lekre blomstene :)
Klem Lisa:)

ingeborgsblottspott sa...

Kooooselig :)