fredag 27. april 2012

TIPS...


Hei!
Det er fredag dere!!!

For dere som ikke vet så vil jeg bare tipse dere om barnas dager hos Coop obs hypermarked.
Der får dere nå hunter støvler for både barn og vokse!
Barne hunter til 499,- og hunter for voksne til 799,-
Jeg var så heldig å fikk tak i støvler til begge guttene.
Leander har hatt hunter støvler før, å de er av skikkelig kvalitet
De har høyt skaft, ypperlig for små føtter som elsker å plaske i dammer♥  
Far i huset har også hunter støvler, chocolatebrown sådan. (kjøpt på nettet)

Guttene sine støvler er i fargen navy.





Ha en super fredag dere!


   




7 kommentarer:

Blåbærtua sa...

Takk for tips:)det var jammen billig,lønner seg virkelig å sjekke kva de har på Obs!
Ønske deg ei fine helg:)

Litt Slitt & Litt Hvitt sa...

Takk for et flott tips! :)

Kanskje jeg skulle sjekke om de har i lyserosa til oss 3 jentene.. :) Slett ingen praktisk farge, men akk så vakker... <3

Ha ei herlig helg og kos dere:)

Klem Lisa:)

englemor sa...

Jeg sikret meg et par blå til lillesøster her i hus i dag :-)))
En gledens dag !!!
De er jo bare super skjønne til små føtter da...

Riktig god helg.
Klem fra Hilde

ingeborgsblottspott sa...

Nice :) Tru om eg kjem meg te bodø snart?? ;)

Janita sa...

Er så mange diskusjoner rundt om kring om de man får kjøpt på obsen er ekte eller ikke, er de det? :)

Nora Jægtvik sa...

Har kjempeløst på sånner!! her i ssj kostæ di over 1000 kr :(

Christian Thomasson sa...

Snygga! Kul också att fler och fler män upptäcker hur bra Hunter är! Att inte bara kvinnor kan ha dem! men lite fler färger till män vore inte fel!