mandag 28. mai 2012

Forevige små øyeblikk...



Hei der!
Å vips så var det gått 3 uker siden sist....
Jeg og barna har vært en tur hos min søster! Tror det er 4 gangen bare i år... 
Ja har man mamma perm så kan man jo besøke de man vil når man vil :)

Da søsteren min var på besøk hos meg sist tok hun turen til Pryd Studio for å forevige de 2 herlige små guttene hennes 
Ble ikke bildene nydelige?!





Selv har jeg vært hos Pryd 3 ganger og foreviget barna,
 her har du lille Levie 7 dager gammel.


Vi sees plutselig :)



♥♥♥

6 kommentarer:

Blåbærtua sa...

Så herlige bilder,utruligt vakre bilder av skjønne små barn:)
Fine kveld til deg!
Klem:)

Prinsesse Vilikke sa...

Sååå vakre!!!

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Skikkelig nydelige babybilder :) Ein herlig alder! :) Vår prins er nettopp blitt 1 år, skjønner ikkje kor babytida vart av. Den forsvant så fort!
Ha ein kjempedeilig dag! Godklem

Nora Jægtvik sa...

Jo, bildan va veldig fin:)

LYKKEBO sa...

Kjempe flotte bilder-av herlige små:)
Veldig kjekt å ha slike bilder..

God kveld:)

http://ragnhild-lykke.blogspot.no/ sa...

Åhh, for noen flotte bilder av nydelige barn! :)
Herlig!

Ha en flott dag!

Klem Ragnhild :)