tirsdag 28. august 2012

POMPdeLUX







En av mine soleklare favoritter innen barneklær ♥ 
Det er et dansk merke som I 2006 startet opp, da de virkelig savnet et sted hvor man kunne kjøpe kvalitetsbarneklær uten å bli ruinert. De hadde begge jobbet med mote og design gjennom flere år, og etter en tur til Paris lå ideen klar til et helt nytt konsept: De ville selv designe og produsere klærne, og for å holde prisen nede, skulle det ikke selges i tradisjonelle butikker, men via Home shopping arrangementer og i deres nettbutikk

Så på søndagen hadde jeg samlet noen shoppe glade jenter for et home shopping event.
Å de ble som jeg regnet med ganske betatt av disse klærne!
Jeg har selv kjøpt POMPdeLUX i 3 år, å jeg har pr dags dato ikke måttet reklamert på et eneste plagg.
Og at det er god kvalitet på klærne kan jeg skrive under på, og ikke minst billige!
Sånn ca 20-50 kr dyrere pr plagg sammenlignet med H&M.


Hvis det ikke skulle finnes konsulenter i ditt nærområde, så tvil ikke,
 imorgen åpner nettbutikken deres!

Happy shopping ♥ ♥














Natalie


♥ ♥

3 kommentarer:

Camilla sa...

I love! Må se nærmere på dette. Jeg synes det er vanskelig å finne gutteklær som er praktiske og tøffe uten å være alt for dyre (de vokser jo så fort!).

MissMette sa...

Hei Natalie :)
Kom over bloggen din her via en annen blogg og tenkte jeg skulle legge igjen et lite spor... Veldig koselig blogg du har, et nydelig hjem og så skjønne små ღ Likte også veldig godt det sjarmernde skatollet ditt ღ - såååååå fint... La meg til som følger her slik at jeg kan titte innom her hos deg igjen :) Ønsker deg en fin, fin kveld videre. Klem fra Mette

Anette {foreldremanualen} sa...

Enig - de har utrolig mye fint! :-)