lørdag 8. september 2012

1 år ♥



Denne skjønne lille vogna står klar til den store dagen imorgen ♥ 
Regner med den vil bli godt mottatt av vår lille Levie.
Mammaen har sydd sengetøy til dyna og puta som fulgte med.





Er den ikke søt?
Jeg skulle ihvertfall kunnet ønske at jeg hadde ei slik vogn som lita ♥ 

Ny kjole har hun også fått til den store dagen, en nydelig sart rosa strikke kjole med silkebånd og tyll, ekte prinsesse kjole fra MeMini.

Å så kom jo den vakre kjolen med det koseligste lille brevet!
Noe så søtt ♥ 





♥ ♥ ♥





Ønsker dere alle ei god helg!
Skal komme tilbake imorgen med bilder og ikke minst oppskrift på noe som jeg tror må være verdens beste ostekake!! 




Natalie

1 kommentar:

Blåbærtua sa...

Heihei:)
Den vogna var så skjønn,kan tenke meg det er ei som blir glad for den søte vogna,eg har ei lignende i kvit til mi jente,så skjønne:)
Nydligeste kjolen fra Memini,den har eg og,så søt:)
Ønsker deg ein flott søndag!
God klem fra Lillian